loading...

اخبار فناوری

بازدید : 17302
سه شنبه 23 خرداد 1402 زمان : 16:41

آراستگی فقط مختص زنان نیست، مردان نیز باید مرتب باشند. یکی از مواردی که در این زیبایی نقش داردمیزان روغن طبیعی تولید شده توسط مو قطعا در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. شستن موها به خصوص زمانی که موهای خشکی دارید اهمیت بیشتری پیدا می کند. حتی موهای چرب هم نیازی به شستن بیش از دو بار در هفته ندارند. علاوه بر این لازم است پس از شستن موها با هر نوع شامپویی از نرم کننده استفاده شود.

از شامپوی طبیعی با مواد شیمیایی کمتر استفاده کنید. همیشه توصیه می شود. به یاد داشته باشید که استفاده از شامپو در حین شستن موها دو بار ضروری نیست. کافی است با هر بار دوش گرفتن موهای خود را یک بار بشویید (آموزش آرایشگری زنانه).

با موهایتان ملایم باشید
موهای خیس خود را خیلی محکم نشویید. با آنها ملایم باشید و ترجیحا آنها را نوازش کنید تا به موهایتان آسیب نرسانید. این قانون اساسی تمیز کردن مو برای هر مردی است. وقتی مو خیس است، در حساس ترین و آسیب پذیرترین حالت خود قرار می گیرد. پس مراقبش باش.

هرگز سعی نکنید موهای خود را به یک طرف شانه کنید
معمول است که موهای کم پشت را به یک طرف برس بزنید تا شکاف ها را بپوشانید، اما این روش اشتباهی برای مقابله با مشکل است. در عوض بهتر است مدل مویی متناسب با موهای ضعیف و نازک خود داشته باشید.نرم کننده تخم مرغ خوب است
تخم مرغ برای موهای مردانه و زنانه مفید است. موهای شما را زیبا نگه می دارد و آنها را سالم و درخشان می کند. همیشه بعد از استفاده از نرم کننده تخم مرغ، موهای خود را با شامپوی مناسب بشویید.

از موهای خود در برابر کلر محافظت کنید با آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران
کلر می تواند برای موهای شما بسیار مضر باشد. بنابراین، قبل از ورود به استخر با کلر، فراموش نکنید که موهای خود را با آب معمولی خیس کنید و از نرم کننده استفاده کنید. حتی بهتر است از کلاه شنا استفاده کنید. این کار از موهای شما در برابر کلر محافظت می کند.

هر چه مواد شیمیایی کمتر بهتر!
استفاده از محصولات مختلف را روی موهای خود به حداقل برسانید. مواد شیمیایی بیش از حد در نهایت مو را کدر کرده و باعث می شود که درخشش طبیعی خود را از دست بدهند. مو با مواد شیمیایی تهاجمی خشک و شکننده می شود. پس سعی کنید از مواد طبیعی برای موهای خود استفاده کنید. رنگ کردن، صاف کردن یا فر کردن موهای خود را به حداقل برسانید. قرار گرفتن بیش از حد در معرض مواد شیمیایی می تواند به موهای شما آسیب برساند تا جایی که امکان برگشت وجود نداشته باشد.یک شامپو شفاف کننده می تواند کمک کننده باشد
اگر قبلا موهای خود را با محصولات مختلف خسته کرده اید، از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید. این نوع شامپو می تواند مواد شیمیایی مضر سایر محصولات را از پوست سر و مو شستشو دهد.

استفاده زیاد از سشوار ممنوع!(آموزشگاه آرایشگری مردانه)
تا حد امکان از سشوار برای خشک کردن موها استفاده نکنید. سشوار کردن طبیعی موهایتان بهترین کار است. حتی اگر از خشک کن استفاده می کنید، آن را روی حرارت کم قرار دهید. اگر مو بیش از حد حرارت داده شود، آن را پرپوز، خشک و شکننده می کند. همین امر در مورد صاف کننده های مو نیز صدق می کند. به همین ترتیب، بیش از حد شکل دادن نباید اغلب انجام شود. از آنجایی که گرما برای موهای شما خوب نیست، از دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید.

آراستگی خوب است
کوتاه کردن موها برای حالت دادن به موها و مرتب نگه داشتن آن عالی است. کوتاه کردن هر ماه و نیم ایده آل است. توصیه می کنیم صبح ها به آرایشگاه بروید. زیرا آرایشگر شما خسته نیست و بدون عجله کار شما را انجام می دهد.

از محصولات نامناسب برای موهای خود استفاده نکنید
استفاده از ابزار مناسب بسیار مهم است.زیرا موهای شما بخش حساسی از بدن شما هستند. برای شانه کردن موهای خود از یک شانه دندانه پهن با کیفیت استفاده کنید. بهتر است به جای شانه های بی کیفیت از انگشتان خود استفاده کنید.

به طور کلی آموزش آرایشگری مردانه روش کوتاه کردن مو در خانه در 8 مرحله خلاصه می شود
در این قسمت نگاهی گام به گام به صاف کردن مو در خانه می اندازیم.

مرحله 1: ابزار اصلاح و پیرایش خود را بگیرید. برای کوتاه کردن یا تراشیدن موهای خود در خانه، تنها چیزی که نیاز دارید قیچی، شانه، قیچی و گیره برای جدا کردن موهایتان است. این محصولات را می توانید به صورت آنلاین یا از سالن های زیبایی تهیه کنید.

مرحله 2: برش دادن موها با برش دادن موها با گیره شروع کنید تا تفاوت بین بلندترین نواحی (بالای سر) و نواحی کوتاهتر (دو طرف سر) را مشخص کنید.

مرحله 3: سری مناسب برای دستگاه موزر خود را انتخاب کنید از شانه موزر استفاده کنید که کمی بلندتر از حد لازم است. این کار از احتمال اشتباه و آسیب رسیدن به مو در هنگام کوتاه کردن جلوگیری می کند.

مرحله 4: پهلوها را بتراشید، همیشه از جلوی سر شروع کنید و به سمت عقب حرکت کنید.سری موزر را از جلوی گوش تا شقیقه روی سر بگذارید و به سمت بالا حرکت کنید. وقتی به انتهای مسیری که در حال نوازش موها هستید رسیدید، مچ دست خود را به سمت بالا حرکت دهید. همینطور ادامه دهید تا به پشت برسید. سپس به طرف دیگر بروید.

مرحله 5: سفید کردن یا محو کردن موها برای محو کردن کناره ها و پشت سر، از شانه کوتاه تری نسبت به آنچه در مرحله 2 ذکر شد استفاده کنید. همین روند برش را از جلوی سر دنبال کنید، اما این بار فقط به نصف آن برش دهید. محل جدا شدن و به سرعت کشیدن ماوس برای تغذیه مو.

مرحله 6: موهای بالای سر را ترکیب کنید وقتی کار با هر دو طرف سر تمام شد، گیره های جداکننده را بردارید، قیچی را بردارید و موهای بالای سر را خیس کنید. با اسپری خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید. برای ترکیب موهای بلندتر با محو شدن، یک شکل نیم دایره ای را در بالای سر تصور کنید. شما باید موهای کوتاهتر را در دو طرف "دایره" خیالی با استفاده از شانه و قیچی کوتاه کنید.

مرحله 7: قسمت های بالاتر را کوتاه کنید موهای بالای سر را به طول دلخواه کوتاه کنید و به انتهای آن ضربه بزنید.یادم می آید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 80
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 30108
  • بازدید سال : 166959
  • بازدید کلی : 1354739
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی