loading...

اخبار فناوری

بازدید : 23173
شنبه 22 مرداد 1401 زمان : 12:41

سقف کاذب چیست؟
سقف های کاذب در خانه به اندازه استفاده در محیط های اداری ما به عنوان یک محصول دکوراسیون مهم هستند، سقف های کاذب زیبا محیط را گرم و زیبا جلوه می دهند. قبلا طاق را فقط با یک تابلو و گچ تمام می کردند اما امروزه سلیقه ها تغییر کرده است، کسی سراغ رنگ آمیزی و گچ بری نمی رود، نمونه های مختلفی را به شما ارائه می دهیم و در صورت مناسب بودن قیمت می توانید بهترین ها را در آن نصب و استفاده کنید. میدان در واقع می توان سقف کاذب را روی قوس اصلی و یک بار روی طاق اصلی با وزن بسیار کم نصب کرد زیرا وزن سازه ها و کاشی ها توسط قسمت های قوس تقسیم می شود و بار اضافی به قوس اصلی وارد نمی کند. ساختار ساختمان

ما در شرکت دکوراسیون آذران برای تزیین و تزیین سقف همیشه متریال های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهیم در کنار شما باشید. ما همیشه مواد درجه یک را از درب کارخانه خود در خدمت شما ارائه خواهیم کرد. ما تصمیم گرفته ایم که خرید شما را فورا انجام دهیم و تمامی مصالح مربوط به سقف کاذب مانند خود کاشی و ساختار آن را به صورت مستقیم در رنگ های مختلف در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین کیفیت درجه یک را برای خود در اولویت قرار داده ایم و با توجه به بودجه شما به ریال طبق قوانین شرکت، قیمت کاملاً پایین را نیز در نظر گرفته ایم.

سقف کاذب چیست؟
سقف های کاذب خانه به همان اندازه که در محیط های اداری از آن ها استفاده می کنیم به اندازه دکوراسیون اهمیت دارند و سقف های کاذب زیبا محیط را گرم و زیبا می کند.هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. خب در ابتدای روش باید به این کمان بار اضافه کنیم که در مرحله اول کارشناسان آذران دکور کمان را از نظر استحکام می سنجند که آیا می تواند نیاز مشتری را برآورده کند و ما می توانیم آن را بپوشانید، اضافه کنید یا نه، در اکثر پروژه ها این امکان وجود دارد، اما در سایر پروژه ها، اگر این امکان وجود نداشت، قطعا آن را تقویت خواهیم کرد.

سقف کاذب پی وی سی
حال لازم است در مورد سقف اشتباه بیشتر توضیح دهیم تا راه حل خرید مناسب را پیش روی عزیزان بگذارم. سقف های کاذب 60*60 تایل با شکل هندسی مربع کامل، این نوع سقف به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. این نوع سقف در پروفیل های آلومینیومی یا گالوانیزه در طلا یا نقره و مس به فروش می رسد. آنها به شبکه هایی به ابعاد 60*60 سانتی متر متصل یا فشرده می شوند و در نهایت روی آنها کاشی می شود.

مهمترین قسمت سقف های کاذب پی وی سی داشتن زیر ساخت مناسب است تا بتوانیم با زیرساخت در سریع ترین زمان ممکن به بالاترین قسمت سقف برسیم که دسترسی عالی به لوله های نصب و همچنین شبکه و برق خواهد داشت. کابل ها اگر این نوع کاشی را با سقف های دیگری که در قسمت سقف توضیح دادیم ترکیب کنید، ترکیب ایده آلی به دست خواهید آورد.

در واقع سقف کاذب پی وی سی را می توانید در تمام مقاطع خریداری و نصب کنید و مکان خاصی را هدف قرار نمی دهند، مثلاً در مورد آسمان فرضی می گوییم معمولاً برای حمام یا توالت است از طرف دیگر. ، در کنار قسمتی از آشپزخانه. یا می توانید از مطب پزشکی استفاده کنید اما در مورد پانل های پی وی سی مشکل فرق می کند، تنها سقف کاذبی که می توانید روی دیوار و سقف نصب کنید در واقع همان محصول پی وی سی به طول شش متر و بیست و بیست فوت است. وسیع. این همان سانتی متر است که هر بسته می تواند مساحتی در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد.مزایای سقف کاذب پلاستیکی
مزیت این سقف این است که باعث می شود تصمیم به خرید آن بگیرید. جدا از بحث قیمت بسیار مناسب که در ادامه در قسمت های مختلف به آن می پردازیم، ویژگی های آن را توضیح می دهیم:

سهولت نصب و حمل توسط شرکت و قایق تا پایان پروژه
دسترسی به امکانات بسیار آسان
این محصول ضد باکتری و ضد انسداد است
کاشی های 60*60 کاملا ضد آب بوده و در مناطق مرطوب قابل استفاده می باشد
دارای تنوع رنگ و محصولات می باشد
برای به دست آوردن یک منطقه مناسب، سطح مناسبی از سطح را پوشش می دهد
کاشی ها بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند
در قسمت های قبل سعی کردیم در مورد پانل پی وی سی و سقف کاذب آن صحبت کنیم، ویژگی های آن را به خوبی بررسی کردیم و توانستیم بگوییم که این نوع سقف در تمامی مقاطع قابل نصب است. بنابراین پیشنهاد می کنیم این سقف کاذب را در مکان های مختلف نصب کنید و با کمی ذوق بتوانید با نصب یک لامپ 60*60 که به شکل smd می باشد، نور بسیار خوبی را به فضای پروژه خود ببخشید.

سقف کاذب گچی
این مدل سقف کاذب در واقع یکی از قدیمی ترین و منحصر به فرد ترین مدل ها در مقوله دکوراسیون داخلی می باشد. این مدل رشما قابل نصب در محیط های اداری، فروشگاهی و فروشگاهی می باشد. قیمت پی وی سی بالاست. این مدل بالا نمی رود - جنس آن از گچ است که لایه ای از PVC روی آن قرار دارد و دارای مدل های مختلفی مانند:

حصیری، بیضی و ساده، هر کدام زیبایی خاصی در خود دارند.

این مدل در واقع برای کسانی است که می خواهند پارکینگ مجتمع تجاری یا مسکونی خود را تزئین و زیبا کنند. در حالت ایده آل، سقف کامل با ابعاد 60*60، نوعی عایق صوتی و نوعی عایق برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی است.کاشی های گچی در انواع ساده و آکوستیک استفاده می شود، شاید بارها از فروشندگان دکوراسیون داخلی شنیده باشید که کاشی های آکوستیک چیست، اما متوجه منظور آنها نشده اید، این کاشی ها برای عایق صدا بسیار مناسب هستند، معمولا آذران دکور این کاشی ها را عرضه می کند. و سازه برای کسانی که صدا و صدا دوست دارند مهم است و در واقع نوعی سقف کاذب است که بهترین عایق صدا را در بین سقف های دیگر دارد.

کاشی های گچی ساده و بدون سوراخ نیز برای فضای اداری و بانک ها مناسب هستند و برای کار مناسب هستند. این کاشی های معمولی ساده و زیبا هستند و همچنین بدون روکش متراژ مناسبی برای اجرا دارد اما یک کاشی ساده که به صورت تابه یا گودال می باشد نیز وجود دارد که به شما دوستان عزیز ارائه خواهد داد. اگر دقت کرده باشید و به بانک ها سر زده باشید معمولا این مدل سقف را در این قسمت ها می بینید یعنی اکثر بنکداران محترم ما این مدل سقف را بسیار دوست دارند اما برای این محیط بسیار شیک و کارآمد است. در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم این مدل قبلا برای بانک و محیط زیست در این قسمت ساخته شده است و زیبایی فوق العاده ای دارد به این دوستان پیشنهاد می کنیم از همان سبک سقف کاذب استفاده کنند.

کاشی های گچی عایق صدا (عایق صدا) یا عایق صدا هستند و معمولاً برای جلوگیری از انتقال صدا در پشت پشم سنگ نگهداری می شوند تا میزان جذب صدا به طور کامل کاهش یابد. کاشی‌های آکوستیک معمولاً با روکش پی‌وی‌سی هستند، این کاری است که ما انجام خواهیم داد. اما مسئله اصلی داشتن متریال عالی در یک نصب موفق است، اگر واقعاً بخواهیم راز نصب را به موقع به شما بگوییم این است که وجود مواد درجه یک و همچنین سازه هایی با اندازه های مختلف مشابه وجود دارد. از یک طرف و از طرف دیگر می توانیم با ویژگی هایی مانند دریافت کارت گارانتی طلایی در خدمات پس از فروش مودب باشیم.در واقع این سازه با کاشی است که می تواند چاهی برای نصب ایجاد کند.

فقط سقف کاذب آکوستیک برای کاهش صدا و کاهش رزونانس و لرزش نصب خواهد شد. اولین چیزی که در مورد این الگوی کاشی به ذهن می رسد، کاهش اندازه این الگوی کاشی آکوستیک است. کار خود را به خوبی انجام می دهد، شاید نقطه قوت اصلی این مدل کاشی فقط سر و صدا باشد، اما نه تنها به این مشکل مربوط می شود، بلکه می تواند روی سقف تأسیسات و همچنین روی سقف مشکلات خود را رد کند. به همین دلیل است که این مدل سقف کاذب چشمگیر است و قابل نصب است تا بتوان از آن به خوبی استفاده کرد.

سقف آکوستیک محدود به خانه نیست، البته در هر جای خانه اعم از حمام، آشپزخانه و اتاق خواب قابل استفاده است، اما بخش مهمی از نصب این کاشی قطعا در سقف های اداری و تجاری و همچنین در آن است. استفاده از آن در بانک ها مانند بانک ها و مراکز علمی، مراکز خرید، واحدهای صنعتی، کارخانه ها، سایبان ها بسیار محبوب است، همه می توانند از این مدل سقفی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. ویژگی های این سقف باعث می شود که تصمیم به خرید آن بگیرید

سقف کاذب آسمان مجازی
در واقع اگر بخواهیم سقف های بسیار شیک و انواع و اشکال مختلف سقف را در خدمت شما قرار دهیم، این همان سقف کاذب است، این نوع سقف خصوصی و عمومی با بیش از صد مدل در طرح ها و رنگ های مختلف است. در واقع حدود 40 نوع تصویر از کوه ها و جنگل ها، 30 نوع تصویر اقیانوسی، 20 نوع تصویر سه بعدی و 20 نوع تصویر سه بعدی و اشکال هندسی داریم که می توانیم به همه شما ارائه دهیم.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.کل چاپ با دستگاه های چاپ قدرتمند انجام خواهد شد و شما می توانید این مدل را در هر زمان از سقف کاذب شستشو دهید، همچنین در سقف پاسیو یا بالکن قابلیت نصب عالی دارد.

سقف کشسان یا باریسول
اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیر به نظر برسید، متریال عالی با نصب بریدگی بالا برای سقف‌های کاذب. وجود انعطاف پذیری در راهرو با طرح های مختلف یکی از ایده آل ترین انواع مصالح است. در واقع این متریال با پارچه درجه یک آلمانی با گارانتی درجه یک تقدیم شما می شود. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، نمی توانیم در وسط سقف خود بسازیم، بلکه باید طبق عکس و فیلمی که کارشناسان فروش در شرکت دکوراسیون آذران تهیه کرده اند، محل ساخت پروژه را دور بزنیم. ساخت سپس پس از اینکه توانستیم سازه ها را به صورت ریل در اطراف پروژه نصب کنیم، اکنون نوبت به نصب پارچه و طراحی مشتری درخواستی برای پروژه می رسد.

با توجه به اینکه مشتری محترم از مامانش می پرسد که ما روشنایی داریم وگرنه مشتری خودش اقدام می کند. توصیه می کنیم از لامپ رشته ای استفاده کنید که کل سر را پوشش می دهد. تمام فضایی که سقف یا دیوار است باید با نور پردازی انجام شود و حتی نصاب ها نیز به گونه ای نورپردازی شده باشند که کنترل نور را از راه دور در اختیار شما قرار دهند تا با کوچکترین حرکتی از سوی شما مشتریان عزیز بتوانید داشته باشید. یکی از زیباترین و پرکاربردترین انواع نورپردازی. در سقف اشکال مختلفی دارد.

پس از اتمام کار روشنایی و پایان ساخت و ساز در اطراف سقف، برزنت های انعطاف پذیر در حال حاضر آورده شده و آماده نصب به پشت بام هستند. با حرارت دادن دقیق پارچه باعث خارج شدن پارچه از حالت کششی می شوند و در نتیجه پس از اینکه توانستند حرارت را به همان میزان به پارچه منتقل کنند، اکنون از ابزار مخصوصی به نام کاردک بر روی سازه هایی که دارای قبلا نصب شده استشما می توانید انعطاف پذیری را به عنوان نماد خانه لوکس در نظر بگیرید، این محصول با نورپردازی بسیار زیبا است، اگر می خواهید نورپردازی بهتری داشته باشید، بهتر است از سبک جدید موجود در بازار به نام نورپردازی کنترلی استفاده کنید. ما می توانیم با بخش های مختلف شما را اذیت کنیم و دیدگاه درجه یک را به شما ارائه دهیم.

دلیل محبوبیت این مدل در دو سه سال اخیر به دلیل تنوع بی شمار محصولات این مدل می باشد و در صورت تمایل ما آمادگی داریم تا هر ابعادی که فکرش را بکنید توسط شرکت دکوراسیون آذران در اختیار شما قرار دهیم. برای انتخاب از بین انواع سقف کشسان نیاز به اطلاعات اولیه دارید که سعی داریم اطلاعاتی در مورد انواع آنها در اختیار شما قرار دهیم.

انواع سقف های کاذب به شرح زیر است:

مات ساده، لاک ساتن ساده، آینه ساتن ساده، شفاف و ...

هر کدام با توجه به نوع کاربری و دکوراسیون شما در هر مکانی قابل نصب و روشن شدن هستند. پس بهتر است در هنگام خرید به انواع کش دار توجه کنید. انتخاب انواع انعطاف پذیر به نوع افزودنی های مورد استفاده و همچنین مواد اولیه اولیه بستگی دارد و امکاناتی مانند عبور نور یا تغییر رنگ و طرح و همچنین کنترل نور را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال یکی از پرطرفدارترین انواع انعطاف پذیری، نوع کابینتی است که به لطف قابلیت هایی مانند چاپ تصویر مورد نظر از بازشوهای بزرگ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت سقف کاذب
حالا کاملا متوجه شدید که سقف کاذب چیست و چه نوع کارایی دارد و همچنین بهترین روش و سهولت نصب را درک می کنید. پی وی سی زیبایی خاص خود را دارد.برای لیست قیمت باید بگوییم که قیمت به دلیل نوسانات تغییر می کند اما محدوده قیمت را در خدمت شما خواهیم بود.(توليد كننده سقف كاذب)

اگر به دنبال سقف کاذب ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می کنیم از متریال پی وی سی استفاده کنید که به شما کمک می کند. معمولا مدتهاست که یاد گرفته ایم سقف را به صورت گچ بری و در نهایت با رنگ سفید روی سقف درک کنیم. اما با گذشت زمان، از آنجایی که مواد خوبی در بازار وجود دارد، می توانید از آنها استفاده بهینه کنید

اگر بخواهیم جلوتر برویم می توان در مورد قیمت های بیشتر صحبت کرد، در وهله اول سقف کاذب گچی 40-50 هزار تومان را می توانیم داشته باشیم، قیمت محصولات تزئینی نیز مانند سایر محصولات است، از طرفی در دسته دوم می توان قیمت پانل پی وی سی و کاشی پی وی سی را بررسی کرد که از حدود 65 هزار تومان تا 95 هزار تومان متغیر است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند اگر بخواهیم یک قدم جلوتر برویم به کاشی آسمانی فرضی می رسیم. قیمتی که ذکر شد تعداد محصولات دارای بیش از 50 مدل مختلف می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که بین 110 تا 140 هزار تومان قیمت دارند. اگر بخواهیم یک قدم جلوتر برویم و به اوج برسیم می توان به سقف کاذب اشاره کرد که بدون نور 400 هزار تومان و با نورپردازی 500 هزار تومان قیمت دارد. قیمت بسیار رقابتی است و کفپوش های بازار را به شما پیشنهاد می کنیم تا بهترین کیفیت مواد دکوراسیون داخلی را به شما ارائه دهیم.

نحوه نصب سقف کاذب
همانطور که گفته شد طول این پانل ها 6 متر و عرض 20 سانتی متر به تزیین قوس کمک می کند، قطعا استفاده از سقف کاذب برای جلوگیری از اتلاف انرژی و دما و در تمامی موارد برای نورپردازی طاق ضروری است اما در این بین. ، قیمت ارزان همان پی وی سی است.بستگی به قوسی دارد که زیرساخت هر نصب کننده را در بر می گیرد. با توجه به اینکه مشاوران شما در شرکت آذران دکور راه حل هایی را به شما ارائه می دهند و همچنین سایر سقف کشی ها را در اینجا به چند نکته بسنده می کنم:
سازه چوبی روسی: ساخت زیرساخت چوبی سقف کاذب ابتدا بر عهده شرکت است، با چوب ۲ در ۵ یا ۲ در ۳ به صورت عمودی یا افقی کار می کند.
پس از تکمیل زیرساخت، بسته به اینکه پانل PVC یا PVC نصب شده باشد، در قوس به صورت عمودی یا افقی انجام می شود.

سقف کاذب را می توان بر روی پانل های پلاستیکی یا کاشی های شصت در شصت اعمال کرد و همچنین در بحث کاشی ها ذکر می شود که انواع کاشی ها مطابق سلیقه مشتری در شرکت دکوراسیون آذران به وظایف خود عمل می کنند.
نورپردازی همچنین می تواند به صورت چراغ های SMD یا به صورت هالوژن باشد.

سال ها فروش در مقوله دکوراسیون داخلی به من نشان داده است که پی وی سی ارزان ترین مدل سقف است و می توانید از منظره ای زیبا لذت ببرید و از نظر قیمت مقرون به صرفه است. اگر صرفه جویی برای شما مهم است، حتما از سقف کاذب پی وی سی استفاده کنید.

پی وی سی در سراسر ایران قابل استفاده است، عمدتا به دلیل ضد حشره و موریانه بودن و همچنین در مناطق شمالی ایران چای چوب بهترین شکل خود را به خود گرفته و بسیار مفید است. پیشنهاد من به شمالی های عزیز این است که چوب بیشتری را کنار بگذارند و به سقف های عاریه پی وی سی روی بیاورند.
پی وی سی همیشه مشتری مخصوص به خود دارد و می تواند یک متریال بسیار مقرون به صرفه باشد، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید هم روی دیوار و هم روی قوس قابل نصب است.

سقف کاذب چیست؟
سقف های کاذب در خانه به اندازه استفاده در محیط های اداری ما به عنوان یک محصول دکوراسیون مهم هستند، سقف های کاذب زیبا محیط را گرم و زیبا جلوه می دهند. قبلا طاق را فقط با یک تابلو و گچ تمام می کردند اما امروزه سلیقه ها تغییر کرده است، کسی سراغ رنگ آمیزی و گچ بری نمی رود، نمونه های مختلفی را به شما ارائه می دهیم و در صورت مناسب بودن قیمت می توانید بهترین ها را در آن نصب و استفاده کنید. میدان در واقع می توان سقف کاذب را روی قوس اصلی و یک بار روی طاق اصلی با وزن بسیار کم نصب کرد زیرا وزن سازه ها و کاشی ها توسط قسمت های قوس تقسیم می شود و بار اضافی به قوس اصلی وارد نمی کند. ساختار ساختمان

ما در شرکت دکوراسیون آذران برای تزیین و تزیین سقف همیشه متریال های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهیم در کنار شما باشید. ما همیشه مواد درجه یک را از درب کارخانه خود در خدمت شما ارائه خواهیم کرد. ما تصمیم گرفته ایم که خرید شما را فورا انجام دهیم و تمامی مصالح مربوط به سقف کاذب مانند خود کاشی و ساختار آن را به صورت مستقیم در رنگ های مختلف در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین کیفیت درجه یک را برای خود در اولویت قرار داده ایم و با توجه به بودجه شما به ریال طبق قوانین شرکت، قیمت کاملاً پایین را نیز در نظر گرفته ایم.

سقف کاذب چیست؟
سقف های کاذب خانه به همان اندازه که در محیط های اداری از آن ها استفاده می کنیم به اندازه دکوراسیون اهمیت دارند و سقف های کاذب زیبا محیط را گرم و زیبا می کند.هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. هر پوششی که طاق را تزئین کند و ماتریس های داخلی ساختمان را ثابت کند، سقف کاذب یا سقف کاذب نامیده می شود. خب در ابتدای روش باید به این کمان بار اضافه کنیم که در مرحله اول کارشناسان آذران دکور کمان را از نظر استحکام می سنجند که آیا می تواند نیاز مشتری را برآورده کند و ما می توانیم آن را بپوشانید، اضافه کنید یا نه، در اکثر پروژه ها این امکان وجود دارد، اما در سایر پروژه ها، اگر این امکان وجود نداشت، قطعا آن را تقویت خواهیم کرد.

سقف کاذب پی وی سی
حال لازم است در مورد سقف اشتباه بیشتر توضیح دهیم تا راه حل خرید مناسب را پیش روی عزیزان بگذارم. سقف های کاذب 60*60 تایل با شکل هندسی مربع کامل، این نوع سقف به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. این نوع سقف در پروفیل های آلومینیومی یا گالوانیزه در طلا یا نقره و مس به فروش می رسد. آنها به شبکه هایی به ابعاد 60*60 سانتی متر متصل یا فشرده می شوند و در نهایت روی آنها کاشی می شود.

مهمترین قسمت سقف های کاذب پی وی سی داشتن زیر ساخت مناسب است تا بتوانیم با زیرساخت در سریع ترین زمان ممکن به بالاترین قسمت سقف برسیم که دسترسی عالی به لوله های نصب و همچنین شبکه و برق خواهد داشت. کابل ها اگر این نوع کاشی را با سقف های دیگری که در قسمت سقف توضیح دادیم ترکیب کنید، ترکیب ایده آلی به دست خواهید آورد.

در واقع سقف کاذب پی وی سی را می توانید در تمام مقاطع خریداری و نصب کنید و مکان خاصی را هدف قرار نمی دهند، مثلاً در مورد آسمان فرضی می گوییم معمولاً برای حمام یا توالت است از طرف دیگر. ، در کنار قسمتی از آشپزخانه. یا می توانید از مطب پزشکی استفاده کنید اما در مورد پانل های پی وی سی مشکل فرق می کند، تنها سقف کاذبی که می توانید روی دیوار و سقف نصب کنید در واقع همان محصول پی وی سی به طول شش متر و بیست و بیست فوت است. وسیع. این همان سانتی متر است که هر بسته می تواند مساحتی در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد.مزایای سقف کاذب پلاستیکی
مزیت این سقف این است که باعث می شود تصمیم به خرید آن بگیرید. جدا از بحث قیمت بسیار مناسب که در ادامه در قسمت های مختلف به آن می پردازیم، ویژگی های آن را توضیح می دهیم:

سهولت نصب و حمل توسط شرکت و قایق تا پایان پروژه
دسترسی به امکانات بسیار آسان
این محصول ضد باکتری و ضد انسداد است
کاشی های 60*60 کاملا ضد آب بوده و در مناطق مرطوب قابل استفاده می باشد
دارای تنوع رنگ و محصولات می باشد
برای به دست آوردن یک منطقه مناسب، سطح مناسبی از سطح را پوشش می دهد
کاشی ها بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند
در قسمت های قبل سعی کردیم در مورد پانل پی وی سی و سقف کاذب آن صحبت کنیم، ویژگی های آن را به خوبی بررسی کردیم و توانستیم بگوییم که این نوع سقف در تمامی مقاطع قابل نصب است. بنابراین پیشنهاد می کنیم این سقف کاذب را در مکان های مختلف نصب کنید و با کمی ذوق بتوانید با نصب یک لامپ 60*60 که به شکل smd می باشد، نور بسیار خوبی را به فضای پروژه خود ببخشید.

سقف کاذب گچی
این مدل سقف کاذب در واقع یکی از قدیمی ترین و منحصر به فرد ترین مدل ها در مقوله دکوراسیون داخلی می باشد. این مدل رشما قابل نصب در محیط های اداری، فروشگاهی و فروشگاهی می باشد. قیمت پی وی سی بالاست. این مدل بالا نمی رود - جنس آن از گچ است که لایه ای از PVC روی آن قرار دارد و دارای مدل های مختلفی مانند:

حصیری، بیضی و ساده، هر کدام زیبایی خاصی در خود دارند.

این مدل در واقع برای کسانی است که می خواهند پارکینگ مجتمع تجاری یا مسکونی خود را تزئین و زیبا کنند. در حالت ایده آل، سقف کامل با ابعاد 60*60، نوعی عایق صوتی و نوعی عایق برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی است.کاشی های گچی در انواع ساده و آکوستیک استفاده می شود، شاید بارها از فروشندگان دکوراسیون داخلی شنیده باشید که کاشی های آکوستیک چیست، اما متوجه منظور آنها نشده اید، این کاشی ها برای عایق صدا بسیار مناسب هستند، معمولا آذران دکور این کاشی ها را عرضه می کند. و سازه برای کسانی که صدا و صدا دوست دارند مهم است و در واقع نوعی سقف کاذب است که بهترین عایق صدا را در بین سقف های دیگر دارد.

کاشی های گچی ساده و بدون سوراخ نیز برای فضای اداری و بانک ها مناسب هستند و برای کار مناسب هستند. این کاشی های معمولی ساده و زیبا هستند و همچنین بدون روکش متراژ مناسبی برای اجرا دارد اما یک کاشی ساده که به صورت تابه یا گودال می باشد نیز وجود دارد که به شما دوستان عزیز ارائه خواهد داد. اگر دقت کرده باشید و به بانک ها سر زده باشید معمولا این مدل سقف را در این قسمت ها می بینید یعنی اکثر بنکداران محترم ما این مدل سقف را بسیار دوست دارند اما برای این محیط بسیار شیک و کارآمد است. در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم این مدل قبلا برای بانک و محیط زیست در این قسمت ساخته شده است و زیبایی فوق العاده ای دارد به این دوستان پیشنهاد می کنیم از همان سبک سقف کاذب استفاده کنند.

کاشی های گچی عایق صدا (عایق صدا) یا عایق صدا هستند و معمولاً برای جلوگیری از انتقال صدا در پشت پشم سنگ نگهداری می شوند تا میزان جذب صدا به طور کامل کاهش یابد. کاشی‌های آکوستیک معمولاً با روکش پی‌وی‌سی هستند، این کاری است که ما انجام خواهیم داد. اما مسئله اصلی داشتن متریال عالی در یک نصب موفق است، اگر واقعاً بخواهیم راز نصب را به موقع به شما بگوییم این است که وجود مواد درجه یک و همچنین سازه هایی با اندازه های مختلف مشابه وجود دارد. از یک طرف و از طرف دیگر می توانیم با ویژگی هایی مانند دریافت کارت گارانتی طلایی در خدمات پس از فروش مودب باشیم.در واقع این سازه با کاشی است که می تواند چاهی برای نصب ایجاد کند.

فقط سقف کاذب آکوستیک برای کاهش صدا و کاهش رزونانس و لرزش نصب خواهد شد. اولین چیزی که در مورد این الگوی کاشی به ذهن می رسد، کاهش اندازه این الگوی کاشی آکوستیک است. کار خود را به خوبی انجام می دهد، شاید نقطه قوت اصلی این مدل کاشی فقط سر و صدا باشد، اما نه تنها به این مشکل مربوط می شود، بلکه می تواند روی سقف تأسیسات و همچنین روی سقف مشکلات خود را رد کند. به همین دلیل است که این مدل سقف کاذب چشمگیر است و قابل نصب است تا بتوان از آن به خوبی استفاده کرد.

سقف آکوستیک محدود به خانه نیست، البته در هر جای خانه اعم از حمام، آشپزخانه و اتاق خواب قابل استفاده است، اما بخش مهمی از نصب این کاشی قطعا در سقف های اداری و تجاری و همچنین در آن است. استفاده از آن در بانک ها مانند بانک ها و مراکز علمی، مراکز خرید، واحدهای صنعتی، کارخانه ها، سایبان ها بسیار محبوب است، همه می توانند از این مدل سقفی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. ویژگی های این سقف باعث می شود که تصمیم به خرید آن بگیرید

سقف کاذب آسمان مجازی
در واقع اگر بخواهیم سقف های بسیار شیک و انواع و اشکال مختلف سقف را در خدمت شما قرار دهیم، این همان سقف کاذب است، این نوع سقف خصوصی و عمومی با بیش از صد مدل در طرح ها و رنگ های مختلف است. در واقع حدود 40 نوع تصویر از کوه ها و جنگل ها، 30 نوع تصویر اقیانوسی، 20 نوع تصویر سه بعدی و 20 نوع تصویر سه بعدی و اشکال هندسی داریم که می توانیم به همه شما ارائه دهیم.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.به خاطر داشته باشید که ممکن است روی سطح دوش یا توالت کار کند.کل چاپ با دستگاه های چاپ قدرتمند انجام خواهد شد و شما می توانید این مدل را در هر زمان از سقف کاذب شستشو دهید، همچنین در سقف پاسیو یا بالکن قابلیت نصب عالی دارد.

سقف کشسان یا باریسول
اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیر به نظر برسید، متریال عالی با نصب بریدگی بالا برای سقف‌های کاذب. وجود انعطاف پذیری در راهرو با طرح های مختلف یکی از ایده آل ترین انواع مصالح است. در واقع این متریال با پارچه درجه یک آلمانی با گارانتی درجه یک تقدیم شما می شود. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، نمی توانیم در وسط سقف خود بسازیم، بلکه باید طبق عکس و فیلمی که کارشناسان فروش در شرکت دکوراسیون آذران تهیه کرده اند، محل ساخت پروژه را دور بزنیم. ساخت سپس پس از اینکه توانستیم سازه ها را به صورت ریل در اطراف پروژه نصب کنیم، اکنون نوبت به نصب پارچه و طراحی مشتری درخواستی برای پروژه می رسد.

با توجه به اینکه مشتری محترم از مامانش می پرسد که ما روشنایی داریم وگرنه مشتری خودش اقدام می کند. توصیه می کنیم از لامپ رشته ای استفاده کنید که کل سر را پوشش می دهد. تمام فضایی که سقف یا دیوار است باید با نور پردازی انجام شود و حتی نصاب ها نیز به گونه ای نورپردازی شده باشند که کنترل نور را از راه دور در اختیار شما قرار دهند تا با کوچکترین حرکتی از سوی شما مشتریان عزیز بتوانید داشته باشید. یکی از زیباترین و پرکاربردترین انواع نورپردازی. در سقف اشکال مختلفی دارد.

پس از اتمام کار روشنایی و پایان ساخت و ساز در اطراف سقف، برزنت های انعطاف پذیر در حال حاضر آورده شده و آماده نصب به پشت بام هستند. با حرارت دادن دقیق پارچه باعث خارج شدن پارچه از حالت کششی می شوند و در نتیجه پس از اینکه توانستند حرارت را به همان میزان به پارچه منتقل کنند، اکنون از ابزار مخصوصی به نام کاردک بر روی سازه هایی که دارای قبلا نصب شده استشما می توانید انعطاف پذیری را به عنوان نماد خانه لوکس در نظر بگیرید، این محصول با نورپردازی بسیار زیبا است، اگر می خواهید نورپردازی بهتری داشته باشید، بهتر است از سبک جدید موجود در بازار به نام نورپردازی کنترلی استفاده کنید. ما می توانیم با بخش های مختلف شما را اذیت کنیم و دیدگاه درجه یک را به شما ارائه دهیم.

دلیل محبوبیت این مدل در دو سه سال اخیر به دلیل تنوع بی شمار محصولات این مدل می باشد و در صورت تمایل ما آمادگی داریم تا هر ابعادی که فکرش را بکنید توسط شرکت دکوراسیون آذران در اختیار شما قرار دهیم. برای انتخاب از بین انواع سقف کشسان نیاز به اطلاعات اولیه دارید که سعی داریم اطلاعاتی در مورد انواع آنها در اختیار شما قرار دهیم.

انواع سقف های کاذب به شرح زیر است:

مات ساده، لاک ساتن ساده، آینه ساتن ساده، شفاف و ...

هر کدام با توجه به نوع کاربری و دکوراسیون شما در هر مکانی قابل نصب و روشن شدن هستند. پس بهتر است در هنگام خرید به انواع کش دار توجه کنید. انتخاب انواع انعطاف پذیر به نوع افزودنی های مورد استفاده و همچنین مواد اولیه اولیه بستگی دارد و امکاناتی مانند عبور نور یا تغییر رنگ و طرح و همچنین کنترل نور را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال یکی از پرطرفدارترین انواع انعطاف پذیری، نوع کابینتی است که به لطف قابلیت هایی مانند چاپ تصویر مورد نظر از بازشوهای بزرگ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت سقف کاذب
حالا کاملا متوجه شدید که سقف کاذب چیست و چه نوع کارایی دارد و همچنین بهترین روش و سهولت نصب را درک می کنید. پی وی سی زیبایی خاص خود را دارد.برای لیست قیمت باید بگوییم که قیمت به دلیل نوسانات تغییر می کند اما محدوده قیمت را در خدمت شما خواهیم بود.(توليد كننده سقف كاذب)

اگر به دنبال سقف کاذب ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می کنیم از متریال پی وی سی استفاده کنید که به شما کمک می کند. معمولا مدتهاست که یاد گرفته ایم سقف را به صورت گچ بری و در نهایت با رنگ سفید روی سقف درک کنیم. اما با گذشت زمان، از آنجایی که مواد خوبی در بازار وجود دارد، می توانید از آنها استفاده بهینه کنید

اگر بخواهیم جلوتر برویم می توان در مورد قیمت های بیشتر صحبت کرد، در وهله اول سقف کاذب گچی 40-50 هزار تومان را می توانیم داشته باشیم، قیمت محصولات تزئینی نیز مانند سایر محصولات است، از طرفی در دسته دوم می توان قیمت پانل پی وی سی و کاشی پی وی سی را بررسی کرد که از حدود 65 هزار تومان تا 95 هزار تومان متغیر است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند اگر بخواهیم یک قدم جلوتر برویم به کاشی آسمانی فرضی می رسیم. قیمتی که ذکر شد تعداد محصولات دارای بیش از 50 مدل مختلف می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که بین 110 تا 140 هزار تومان قیمت دارند. اگر بخواهیم یک قدم جلوتر برویم و به اوج برسیم می توان به سقف کاذب اشاره کرد که بدون نور 400 هزار تومان و با نورپردازی 500 هزار تومان قیمت دارد. قیمت بسیار رقابتی است و کفپوش های بازار را به شما پیشنهاد می کنیم تا بهترین کیفیت مواد دکوراسیون داخلی را به شما ارائه دهیم.

نحوه نصب سقف کاذب
همانطور که گفته شد طول این پانل ها 6 متر و عرض 20 سانتی متر به تزیین قوس کمک می کند، قطعا استفاده از سقف کاذب برای جلوگیری از اتلاف انرژی و دما و در تمامی موارد برای نورپردازی طاق ضروری است اما در این بین. ، قیمت ارزان همان پی وی سی است.بستگی به قوسی دارد که زیرساخت هر نصب کننده را در بر می گیرد. با توجه به اینکه مشاوران شما در شرکت آذران دکور راه حل هایی را به شما ارائه می دهند و همچنین سایر سقف کشی ها را در اینجا به چند نکته بسنده می کنم:
سازه چوبی روسی: ساخت زیرساخت چوبی سقف کاذب ابتدا بر عهده شرکت است، با چوب ۲ در ۵ یا ۲ در ۳ به صورت عمودی یا افقی کار می کند.
پس از تکمیل زیرساخت، بسته به اینکه پانل PVC یا PVC نصب شده باشد، در قوس به صورت عمودی یا افقی انجام می شود.

سقف کاذب را می توان بر روی پانل های پلاستیکی یا کاشی های شصت در شصت اعمال کرد و همچنین در بحث کاشی ها ذکر می شود که انواع کاشی ها مطابق سلیقه مشتری در شرکت دکوراسیون آذران به وظایف خود عمل می کنند.
نورپردازی همچنین می تواند به صورت چراغ های SMD یا به صورت هالوژن باشد.

سال ها فروش در مقوله دکوراسیون داخلی به من نشان داده است که پی وی سی ارزان ترین مدل سقف است و می توانید از منظره ای زیبا لذت ببرید و از نظر قیمت مقرون به صرفه است. اگر صرفه جویی برای شما مهم است، حتما از سقف کاذب پی وی سی استفاده کنید.

پی وی سی در سراسر ایران قابل استفاده است، عمدتا به دلیل ضد حشره و موریانه بودن و همچنین در مناطق شمالی ایران چای چوب بهترین شکل خود را به خود گرفته و بسیار مفید است. پیشنهاد من به شمالی های عزیز این است که چوب بیشتری را کنار بگذارند و به سقف های عاریه پی وی سی روی بیاورند.
پی وی سی همیشه مشتری مخصوص به خود دارد و می تواند یک متریال بسیار مقرون به صرفه باشد، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید هم روی دیوار و هم روی قوس قابل نصب است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 156
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 30374
  • بازدید سال : 167225
  • بازدید کلی : 1355005
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی