loading...

اخبار فناوری

بازدید : 8090
شنبه 22 مرداد 1401 زمان : 12:39

دیوارپوش پی وی سی

کاغذ دیواری بسیاری از ما بارها صحبت های منفی شنیده ایم و ممکن است تعجب کنیم که پوشش دیوار واقعاً چه معنایی دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد این محصول به طور کامل صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد دیوارپوش ها در اختیار شما قرار دهیم. در گام اول می خواهیم در مورد تعریف این محصول بیشتر صحبت کنیم.

به طور کلی دیوارپوش ها نوعی از دیوارپوش ها هستند که می توانند برای تزئین دیوارهای خانه یا محل کار استفاده شوند. انواع مختلفی از دیوارپوش ها وجود دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

امروزه از آنجایی که تکنولوژی بسیار افزایش یافته است، ابزارهای زیادی برای طراحی این محصولات وجود دارد که به شما امکان می دهد گزینه های زیادی برای تزیین دیوارهای منزل خود داشته باشید.

پوشش پی وی سی:
پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که در سال های اخیر به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات پتروشیمی شناخته شده است. جایگزین مصالح خانه مانند چوب، سیمان، خاک رس، خاک رس شده است و در طراحی داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بیش از نیمی از پی وی سی های مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز.
دیوارپوش های پی وی سی برای دیوارها و سقف های کاذب کاربرد دارند و مفید هستند. دیوارپوش های پی وی سی از اساسی ترین عناصر در زیبایی دکوراسیون داخلی هستند که در صورت انتخاب منظم و هماهنگ با طراحی داخلی خانه و محل کار، فضایی زیبا و آرام را ایجاد می کنند. استفاده از دیوارهای PVC برای رنگ آمیزی، رنگ آمیزی، بازسازی سالانه مانند صرفه جویی در هزینه های اضافی خانه راه حل خوبی است.
با توجه به دستورالعمل داده شده در مورد این محصول و ویژگی های آن، دیوارپوش های پی وی سی در صورت عدم تماس مستقیم با تخریب کننده ها یا اجسام تیز، آسیبی نمی بینند و نیازی به تعویض یا تعمیر ندارند.این سایبان ها از انتقال رطوبت و گرما و نقش مفیدی در صرفه جویی در انرژی دارند.یکی از نکات جالبی که در مورد دیوارپوش های پی وی سی باید بدانید این است که معابر و تاسیسات مختلف برقی و مکانیکی و ضربه های اضافی که برای محیط خانه به خصوص محیط کاری که از این نوع استفاده می کنید ناخوشایند و بی دقت به نظر می رسد. ایجاد پوشش ها به گونه ای که فاصله ای بین دیوار و PVC ایجاد می کند که در آن تمام لمس ها در پشت دیوار قرار می گیرند. طراحی خاص این دیوارپوش های پی وی سی به فضای مربوطه وحدت و زیبایی می بخشد.


مصالح دیوار PVC عبارتند از:
شن و ماسه طبیعی پی وی سی
پارکت
دو پنجره شیشه ای
دوشاخه Odi
کفپوش


موارد استفاده از کاغذ دیواری پی وی سی:
طیف گسترده ای از دیوارپوش های PVC بسیار عالی است که برای انواع ساختمان ها و محیط ها استفاده می شود. دیوارپوش های پی وی سی را می توان در مشاغل، اداری، مسکونی، اتاق های انتظار اداری، اتاق های هتل، روستاها، رستوران ها، استخرها، بیمارستان ها، توالت ها، سالن های کنفرانس، منازل و محل کار، شرکت ها و ... استفاده کرد. همچنین در طراحی قسمت های مختلف خانه از جمله: برای طراحی اتاق های بزرگ، اتاق خواب، در و خروجی، اتاق های بزرگ، سقف، سرویس های بهداشتی استفاده می شود.
نصب دیوار پی وی سی:
یکی از گزینه هایی که دیوارپوش های پی وی سی را بیش از پیش محبوب می کند این است که در مجموعه ای از دیوارپوش ها عرضه می شوند که به راحتی نصب و نصب می شوند و می توانند بر روی سطوح مختلف نصب شوند، بنابراین روکش های دیوار PVC به هم چسبیده و بلند می شوند. روی دیوار. به دو صورت روی دیوار نصب می شوند. دیوارهایی که گچی و همگی صاف هستند با دریچه هوا نصب می شوند اما اگر دیوار سنگی یا صاف نسازید با پیچ روی دیوار نصب می شوند.دیوار پی وی سی به سه دسته تقسیم می شود:
شامل: روکش دار، ساده و چاپ شده، هر سه موجود و با توجه به تولید و کاربرد استفاده می شود.


انواع دیوارپوش پی وی سی:
کاغذ دیواری سه بعدی پی وی سی:
این نوع دیوارپوش پرکاربردترین دکوراسیون است و برای فضاهای مختلف در طراحی داخلی، فضاهایی مانند: فضاهای مختلف خانه (تولید کننده دیوارپوش)، زمین های بازی، ورزش، ادارات استفاده می شود.
دیوارپوش های پی وی سی زیر دو نوع هستند، یکی عکس سه بعدی است که به صورت پوستر چسبانده شده و با ایجاد لایه محافظ به صورت دیوارپوش اپوکسی درج شده است و دیگری الگوی سه بعدی قابل استفاده بر روی گچ، پلاستیک و مخمل.


ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی پی وی سی:
وزن سبک، نصب آسان، فضای کافی برای پوشش سینک، تغییر ساختار قطعات پی وی سی، مقاوم در برابر رطوبت، انعطاف پذیری بالا، حرارت و رطوبت و عایق صدا، قابل شستشو با لباسشویی است.
دیوار سه بعدی به سه دسته چرم، بتن، اپوکسی تقسیم می شود
رنگ: همانطور که از نامش پیداست چرم سبز و زیر آن از فوم مرطوب برای ایجاد حجم در پوشش دیوار استفاده می شود.
Ipoxy: کاغذ دیواری های اپوکسی سه بعدی از فوم مرطوب برای حجم دادن استفاده نمی کنند، یعنی بدون حجم و فقط از عکس های سه بعدی استفاده می شود.
بتن: این دیوارپوش بتنی است که روی آن می توان از انواع رنگ استفاده کرد، اگرچه بتنی است، اما سبک است و با چسب یا بانداژ قابل اجراست._کاغذ دیواری با روکش پی وی سی:
دیوارپوش های پی وی سی دارای انواع و ضخامت لایه ها از جمله: آستر، لاک، پلی وینیل کلراید می باشد. این دیوارپوش ها انعطاف پذیر هستند به طوری که می توان آنها را در طرح ها و طرح های بسیاری بادوام و ضد باکتری ساخت.
دیوارپوش های پی وی سی چاپ شده یا چاپ شده:
کاغذ دیواری های پی وی سی مهر دار دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند، شما می توانید هر طرحی را که مناسب دکوراسیون داخلی منزل خود باشد انتخاب کنید، اما عیب کاغذ دیواری های پی وی سی چاپی این است که امکان چاپ آن در زمان زیاد و استفاده از متریال های چاپ طرح پاک یا محو می باشد. مواد شوینده روی دیوار.


ویژگی های روکش های پی وی سی چاپی (مهر):
100% مقاومت در برابر رطوبت
مقاومت Ooru 85 درجه سانتیگراد
عدم اشتعال در هنگام روشنایی
انعطاف پذیری بالا
چگالی کم در مقایسه با مواد مشابه
مقاوم در برابر مایعات و مواد شیمیایی
بدون زنگ زدگی
عایق مخصوص گرما و سرما
حفاظت از صدا
شستشو با مواد شوینده برای حمام


دیوارپوش پی وی سی ضربه ای:
مهمترین ویژگی این دیوارپوش ها همانطور که از نامشان پیداست از دست دادن ضربه آنهاست که به آنها اجازه می دهد از نظر ضعف بر تمامی محدودیت های فضایی غلبه کنند و در برابر فشار و نفوذ مقاومت بالایی دارند. ضخامت این نوع دیوارپوش 8 میلی متر و در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است و امکان آسیب دیدن دیوار وجود دارد. استفاده می شود. از این روکش ها می توان برای فضاهایی مانند پارکینگ یا حیاط و ادارات استفاده کرد. یکی دیگر از مزیت های دیوارپوش های پی وی سی غیر برقی هزینه و قیمت پایین این دیوارپوش ها می باشد.بنابراین برای مناطق بالاتر، می خواهید از دیوارکوب استفاده کنید.

ویژگی های دیوارپوش ضد لغزش:
دارای خواص ضد آب در برابر رطوبت، احتمال گرمایش کم، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، شکل و رنگ زیاد، احتمال سرعت نصب و انعطاف پذیری می باشد.
دیوارپوش شیشه ای:
ویژگی ای که دیوارپوش های شیشه ای را تنظیم می کند با سایر محصولاتی که به همان اندازه راحت و چشمگیر هستند متفاوت است. در برابر ضربه مقاوم است و بیشتر در آشپزخانه استفاده می شود.


دیوارپوش آلومینیومی:
دیوارپوش های آلومینیومی در رنگ های مختلف موجود می باشد. رایج ترین رنگ ها نقره ای و طلایی هستند. استفاده از دیوارپوش های آلومینیومی تاثیر قابل توجهی بر محیط زیست می گذارد. نحوه تمیز کردن آن بسیار آسان است، فقط سطح دیوارپوش را با حوله پاک کنید، تمام لکه ها و کثیفی ها از روی آن پاک می شود.


هزینه های دیوارپوش PVC:
با توجه به توضیحات داده شده لیست قیمت دیوارپوش پی وی سی کاملا متغیر می باشد. همانطور که می دانید دیوارپوش ها بسته به متریال و نوع طرح هزینه های متفاوتی دارند. به طور کلی می توان گفت که دیوارپوش های پی وی سی به دلیل مزایایی که دارند هزینه مناسبی نسبت به سایر دیوارپوش ها دارند. هزینه این دیوارپوش ها بسته به کیفیت متریال به کار رفته در دیوارپوش ها، طرح، رنگ و نوع دیوارپوش ها می تواند متفاوت باشد.
به طور خلاصه دیوارپوش های پی وی سی یکی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش در کرج هستند که می توان از آنها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.این دیوارپوش ها هم برای دکوراسیون داخلی زیبا و شیک هستند و هم هزینه و درک کمی دارند. و برای شما پول پس انداز می کنند.

مزایای کاغذ دیواری پی وی سی:
از ویژگی های کاغذ دیواری پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاغذ دیواری پی وی سی انتخاب مناسبی برای عایق کاری دیوار می باشد. این دیوارپوش ها از PVC محکم و سخت ساخته شده اند. حال لازم است به برخی از فواید آن اشاره کنیم:
کاغذ دیواری پی وی سی سیستم را روشن می کند و آسیب های ناشی از زلزله را کاهش می دهد.
دیوارپوش های پی وی سی انعطاف پذیری بالایی دارند به طوری که می توان از پی وی سی در سقف و گوشه ها استفاده کرد.
دیوارپوش های پی وی سی کاملا ضد آب هستند و برای استفاده در حمام بسیار مناسب هستند.
در پوشش دیوار ساده است، کافی است کثیفی روی آن را با پرده یا پارچه پاک کنید.
100% مقاوم و بادوام است مگر اینکه اجسام تیز به پوشش دیوار برخورد کنند
آنها در برابر حشرات مقاوم هستند و ضد باکتری هستند بنابراین امکان تجمع میکروب ها روی دیوارپوش وجود ندارد.
دارای حفاظت حرارتی و حفاظت در برابر آتش است
دارای حفاظت صوتی و ضد حریق است
آنها طرح های زیادی مانند رنگ، مدل، طرح را ارائه می دهند.
در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مانند چوب، سیمان، فولاد و آلومینیوم، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.
تعمیر و نگهداری این نوع دیوارپوش در برابر آسیب با هزینه کم
_ مناسب برای مصالح ساختمانی از جمله: جوشکاری و ماشین آلات
دیوارپوش های پی وی سی در برابر زنگ زدگی و آب و هوا بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند
به دلیل وزن کم از قدرت بالایی برخوردار است
دیوارپوش های پی وی سی عمر بیشتری نسبت به دیوارپوش های دیگر دارند
دیوارپوش های پی وی سی وزن کمی دارند


معایب کاغذ دیواری پی وی سی:
1- دیوارپوش های پی وی سی مانند مصالح و سایر محصولات معایب خاص خود را دارند که بدون لکه و لک نمی توان صد در صد آن را بیان کرد.یکی از معایب دیوارپوش های پی وی سی این است که در هنگام آتش سوزی، کاغذ دیواری های پی وی سی موادی از خود متصاعد می کنند که می تواند باعث افزایش و افزایش خطر ابتلا به آلرژی شود و برای سلامتی مضر است.
2_ ترکیبات پلاستیکی که در ساخت دیوارپوش های پی وی سی استفاده می شود سازگار با محیط زیست نبوده و می تواند برای محیط زیست مضر باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین مواردی وجود دارد که دوستداران طبیعت با این نوع دیوارپوش ها حد وسط خوبی ندارند و مخالف است.
3- دیوارپوش های پی وی سی به نور مستقیم خورشید و پنل های خورشیدی حساس بوده و تغییراتی در ظاهر آنها ایجاد می شود. قرار گرفتن دیوارهای پی وی سی در معرض نور خورشید به مدت طولانی می تواند باعث تغییر ظاهر به خصوص رنگ دیوار شود که نوعی رنگ پریدگی و تمیزی طرح را ایجاد می کند.

دیوارپوش پی وی سی

کاغذ دیواری بسیاری از ما بارها صحبت های منفی شنیده ایم و ممکن است تعجب کنیم که پوشش دیوار واقعاً چه معنایی دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد این محصول به طور کامل صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد دیوارپوش ها در اختیار شما قرار دهیم. در گام اول می خواهیم در مورد تعریف این محصول بیشتر صحبت کنیم.

به طور کلی دیوارپوش ها نوعی از دیوارپوش ها هستند که می توانند برای تزئین دیوارهای خانه یا محل کار استفاده شوند. انواع مختلفی از دیوارپوش ها وجود دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

امروزه از آنجایی که تکنولوژی بسیار افزایش یافته است، ابزارهای زیادی برای طراحی این محصولات وجود دارد که به شما امکان می دهد گزینه های زیادی برای تزیین دیوارهای منزل خود داشته باشید.

پوشش پی وی سی:
پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که در سال های اخیر به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات پتروشیمی شناخته شده است. جایگزین مصالح خانه مانند چوب، سیمان، خاک رس، خاک رس شده است و در طراحی داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بیش از نیمی از پی وی سی های مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز.
دیوارپوش های پی وی سی برای دیوارها و سقف های کاذب کاربرد دارند و مفید هستند. دیوارپوش های پی وی سی از اساسی ترین عناصر در زیبایی دکوراسیون داخلی هستند که در صورت انتخاب منظم و هماهنگ با طراحی داخلی خانه و محل کار، فضایی زیبا و آرام را ایجاد می کنند. استفاده از دیوارهای PVC برای رنگ آمیزی، رنگ آمیزی، بازسازی سالانه مانند صرفه جویی در هزینه های اضافی خانه راه حل خوبی است.
با توجه به دستورالعمل داده شده در مورد این محصول و ویژگی های آن، دیوارپوش های پی وی سی در صورت عدم تماس مستقیم با تخریب کننده ها یا اجسام تیز، آسیبی نمی بینند و نیازی به تعویض یا تعمیر ندارند.این سایبان ها از انتقال رطوبت و گرما و نقش مفیدی در صرفه جویی در انرژی دارند.یکی از نکات جالبی که در مورد دیوارپوش های پی وی سی باید بدانید این است که معابر و تاسیسات مختلف برقی و مکانیکی و ضربه های اضافی که برای محیط خانه به خصوص محیط کاری که از این نوع استفاده می کنید ناخوشایند و بی دقت به نظر می رسد. ایجاد پوشش ها به گونه ای که فاصله ای بین دیوار و PVC ایجاد می کند که در آن تمام لمس ها در پشت دیوار قرار می گیرند. طراحی خاص این دیوارپوش های پی وی سی به فضای مربوطه وحدت و زیبایی می بخشد.


مصالح دیوار PVC عبارتند از:
شن و ماسه طبیعی پی وی سی
پارکت
دو پنجره شیشه ای
دوشاخه Odi
کفپوش


موارد استفاده از کاغذ دیواری پی وی سی:
طیف گسترده ای از دیوارپوش های PVC بسیار عالی است که برای انواع ساختمان ها و محیط ها استفاده می شود. دیوارپوش های پی وی سی را می توان در مشاغل، اداری، مسکونی، اتاق های انتظار اداری، اتاق های هتل، روستاها، رستوران ها، استخرها، بیمارستان ها، توالت ها، سالن های کنفرانس، منازل و محل کار، شرکت ها و ... استفاده کرد. همچنین در طراحی قسمت های مختلف خانه از جمله: برای طراحی اتاق های بزرگ، اتاق خواب، در و خروجی، اتاق های بزرگ، سقف، سرویس های بهداشتی استفاده می شود.
نصب دیوار پی وی سی:
یکی از گزینه هایی که دیوارپوش های پی وی سی را بیش از پیش محبوب می کند این است که در مجموعه ای از دیوارپوش ها عرضه می شوند که به راحتی نصب و نصب می شوند و می توانند بر روی سطوح مختلف نصب شوند، بنابراین روکش های دیوار PVC به هم چسبیده و بلند می شوند. روی دیوار. به دو صورت روی دیوار نصب می شوند. دیوارهایی که گچی و همگی صاف هستند با دریچه هوا نصب می شوند اما اگر دیوار سنگی یا صاف نسازید با پیچ روی دیوار نصب می شوند.دیوار پی وی سی به سه دسته تقسیم می شود:
شامل: روکش دار، ساده و چاپ شده، هر سه موجود و با توجه به تولید و کاربرد استفاده می شود.


انواع دیوارپوش پی وی سی:
کاغذ دیواری سه بعدی پی وی سی:
این نوع دیوارپوش پرکاربردترین دکوراسیون است و برای فضاهای مختلف در طراحی داخلی، فضاهایی مانند: فضاهای مختلف خانه (تولید کننده دیوارپوش)، زمین های بازی، ورزش، ادارات استفاده می شود.
دیوارپوش های پی وی سی زیر دو نوع هستند، یکی عکس سه بعدی است که به صورت پوستر چسبانده شده و با ایجاد لایه محافظ به صورت دیوارپوش اپوکسی درج شده است و دیگری الگوی سه بعدی قابل استفاده بر روی گچ، پلاستیک و مخمل.


ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی پی وی سی:
وزن سبک، نصب آسان، فضای کافی برای پوشش سینک، تغییر ساختار قطعات پی وی سی، مقاوم در برابر رطوبت، انعطاف پذیری بالا، حرارت و رطوبت و عایق صدا، قابل شستشو با لباسشویی است.
دیوار سه بعدی به سه دسته چرم، بتن، اپوکسی تقسیم می شود
رنگ: همانطور که از نامش پیداست چرم سبز و زیر آن از فوم مرطوب برای ایجاد حجم در پوشش دیوار استفاده می شود.
Ipoxy: کاغذ دیواری های اپوکسی سه بعدی از فوم مرطوب برای حجم دادن استفاده نمی کنند، یعنی بدون حجم و فقط از عکس های سه بعدی استفاده می شود.
بتن: این دیوارپوش بتنی است که روی آن می توان از انواع رنگ استفاده کرد، اگرچه بتنی است، اما سبک است و با چسب یا بانداژ قابل اجراست._کاغذ دیواری با روکش پی وی سی:
دیوارپوش های پی وی سی دارای انواع و ضخامت لایه ها از جمله: آستر، لاک، پلی وینیل کلراید می باشد. این دیوارپوش ها انعطاف پذیر هستند به طوری که می توان آنها را در طرح ها و طرح های بسیاری بادوام و ضد باکتری ساخت.
دیوارپوش های پی وی سی چاپ شده یا چاپ شده:
کاغذ دیواری های پی وی سی مهر دار دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند، شما می توانید هر طرحی را که مناسب دکوراسیون داخلی منزل خود باشد انتخاب کنید، اما عیب کاغذ دیواری های پی وی سی چاپی این است که امکان چاپ آن در زمان زیاد و استفاده از متریال های چاپ طرح پاک یا محو می باشد. مواد شوینده روی دیوار.


ویژگی های روکش های پی وی سی چاپی (مهر):
100% مقاومت در برابر رطوبت
مقاومت Ooru 85 درجه سانتیگراد
عدم اشتعال در هنگام روشنایی
انعطاف پذیری بالا
چگالی کم در مقایسه با مواد مشابه
مقاوم در برابر مایعات و مواد شیمیایی
بدون زنگ زدگی
عایق مخصوص گرما و سرما
حفاظت از صدا
شستشو با مواد شوینده برای حمام


دیوارپوش پی وی سی ضربه ای:
مهمترین ویژگی این دیوارپوش ها همانطور که از نامشان پیداست از دست دادن ضربه آنهاست که به آنها اجازه می دهد از نظر ضعف بر تمامی محدودیت های فضایی غلبه کنند و در برابر فشار و نفوذ مقاومت بالایی دارند. ضخامت این نوع دیوارپوش 8 میلی متر و در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است و امکان آسیب دیدن دیوار وجود دارد. استفاده می شود. از این روکش ها می توان برای فضاهایی مانند پارکینگ یا حیاط و ادارات استفاده کرد. یکی دیگر از مزیت های دیوارپوش های پی وی سی غیر برقی هزینه و قیمت پایین این دیوارپوش ها می باشد.بنابراین برای مناطق بالاتر، می خواهید از دیوارکوب استفاده کنید.

ویژگی های دیوارپوش ضد لغزش:
دارای خواص ضد آب در برابر رطوبت، احتمال گرمایش کم، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، شکل و رنگ زیاد، احتمال سرعت نصب و انعطاف پذیری می باشد.
دیوارپوش شیشه ای:
ویژگی ای که دیوارپوش های شیشه ای را تنظیم می کند با سایر محصولاتی که به همان اندازه راحت و چشمگیر هستند متفاوت است. در برابر ضربه مقاوم است و بیشتر در آشپزخانه استفاده می شود.


دیوارپوش آلومینیومی:
دیوارپوش های آلومینیومی در رنگ های مختلف موجود می باشد. رایج ترین رنگ ها نقره ای و طلایی هستند. استفاده از دیوارپوش های آلومینیومی تاثیر قابل توجهی بر محیط زیست می گذارد. نحوه تمیز کردن آن بسیار آسان است، فقط سطح دیوارپوش را با حوله پاک کنید، تمام لکه ها و کثیفی ها از روی آن پاک می شود.


هزینه های دیوارپوش PVC:
با توجه به توضیحات داده شده لیست قیمت دیوارپوش پی وی سی کاملا متغیر می باشد. همانطور که می دانید دیوارپوش ها بسته به متریال و نوع طرح هزینه های متفاوتی دارند. به طور کلی می توان گفت که دیوارپوش های پی وی سی به دلیل مزایایی که دارند هزینه مناسبی نسبت به سایر دیوارپوش ها دارند. هزینه این دیوارپوش ها بسته به کیفیت متریال به کار رفته در دیوارپوش ها، طرح، رنگ و نوع دیوارپوش ها می تواند متفاوت باشد.
به طور خلاصه دیوارپوش های پی وی سی یکی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش در کرج هستند که می توان از آنها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.این دیوارپوش ها هم برای دکوراسیون داخلی زیبا و شیک هستند و هم هزینه و درک کمی دارند. و برای شما پول پس انداز می کنند.

مزایای کاغذ دیواری پی وی سی:
از ویژگی های کاغذ دیواری پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاغذ دیواری پی وی سی انتخاب مناسبی برای عایق کاری دیوار می باشد. این دیوارپوش ها از PVC محکم و سخت ساخته شده اند. حال لازم است به برخی از فواید آن اشاره کنیم:
کاغذ دیواری پی وی سی سیستم را روشن می کند و آسیب های ناشی از زلزله را کاهش می دهد.
دیوارپوش های پی وی سی انعطاف پذیری بالایی دارند به طوری که می توان از پی وی سی در سقف و گوشه ها استفاده کرد.
دیوارپوش های پی وی سی کاملا ضد آب هستند و برای استفاده در حمام بسیار مناسب هستند.
در پوشش دیوار ساده است، کافی است کثیفی روی آن را با پرده یا پارچه پاک کنید.
100% مقاوم و بادوام است مگر اینکه اجسام تیز به پوشش دیوار برخورد کنند
آنها در برابر حشرات مقاوم هستند و ضد باکتری هستند بنابراین امکان تجمع میکروب ها روی دیوارپوش وجود ندارد.
دارای حفاظت حرارتی و حفاظت در برابر آتش است
دارای حفاظت صوتی و ضد حریق است
آنها طرح های زیادی مانند رنگ، مدل، طرح را ارائه می دهند.
در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مانند چوب، سیمان، فولاد و آلومینیوم، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.
تعمیر و نگهداری این نوع دیوارپوش در برابر آسیب با هزینه کم
_ مناسب برای مصالح ساختمانی از جمله: جوشکاری و ماشین آلات
دیوارپوش های پی وی سی در برابر زنگ زدگی و آب و هوا بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند
به دلیل وزن کم از قدرت بالایی برخوردار است
دیوارپوش های پی وی سی عمر بیشتری نسبت به دیوارپوش های دیگر دارند
دیوارپوش های پی وی سی وزن کمی دارند


معایب کاغذ دیواری پی وی سی:
1- دیوارپوش های پی وی سی مانند مصالح و سایر محصولات معایب خاص خود را دارند که بدون لکه و لک نمی توان صد در صد آن را بیان کرد.یکی از معایب دیوارپوش های پی وی سی این است که در هنگام آتش سوزی، کاغذ دیواری های پی وی سی موادی از خود متصاعد می کنند که می تواند باعث افزایش و افزایش خطر ابتلا به آلرژی شود و برای سلامتی مضر است.
2_ ترکیبات پلاستیکی که در ساخت دیوارپوش های پی وی سی استفاده می شود سازگار با محیط زیست نبوده و می تواند برای محیط زیست مضر باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین مواردی وجود دارد که دوستداران طبیعت با این نوع دیوارپوش ها حد وسط خوبی ندارند و مخالف است.
3- دیوارپوش های پی وی سی به نور مستقیم خورشید و پنل های خورشیدی حساس بوده و تغییراتی در ظاهر آنها ایجاد می شود. قرار گرفتن دیوارهای پی وی سی در معرض نور خورشید به مدت طولانی می تواند باعث تغییر ظاهر به خصوص رنگ دیوار شود که نوعی رنگ پریدگی و تمیزی طرح را ایجاد می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 87
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 801
  • بازدید ماه : 29855
  • بازدید سال : 166706
  • بازدید کلی : 1354486
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی